27 Temmuz 2010 Salı

Allah Kimseyi Şaşırtmasın Yarabbim.. Amin..

Geçenlerde daha önceden telefonuma kaydetmiş olduğum yerimlerine bakarken bir blog nazarı dikkatimi celbetti: bazibiseyler.blogspot.com (boşuna tıklamayın zira aynı sayfa açılıyo zaten). Bir gireyim bakayım acaba bizim Emoyla Berko bişey yazmışlar mı dedim. Demez olaydım.. Hadi dedim girmez olaydım.. Hadi girdim görmez olaydım..

Evet efendim Emrah Beyler bağımsızlığını ilan etmiş, blogu şahsi blogu yapmış. Ama dememiş ki "Aydın bu duruma sessiz kalmaz, yapmayayım, etmeyeyim. Hakkını arar o çocuk" dememiş. Ben bunun altında kalmam arkadaş. Bundan sonra haftada en az 3 yazıyla (baştan bol keseden atıyım da sonra zamanım olmadı olmmmmm yazamadım derim nasılsa) karşınızdayım.

Bu yazı ön giriş ve uyarı niteliğinde bir yazıdır.. bazibiseyler.blogspot.com (bu sefer tıklayabilirsiniz bak. şaşıracaksınız!) bomba gibi geliyor di mi Emrahım? Di de olm pislik yapma...

1 yorum: