30 Mayıs 2009 Cumartesi

Beni tehdit edemezsin türksel!

Bana günlerdir, gençtürksel şifresiyle ilgili olarak tehditler savuran türksel yönetimini şiddet ve eshefle kınıyorum!

Neymiş efendim bilmem ne tarihine kadar geçerli kulüp şifresini kullanabilmem için kontör yüklemem lazımmış. Yüklemezsem kullanamayacakmışım bidi bidi bidi...
Hiç sordunuz mu "kontör yükle diyoz ama bu çocuğun durumu var mı acaba" diye? Bi güne bi gün "naber aslanım, nasılsın? Var mı bi ihtiyacın" dediniz mi? nerdeeeee...

Şimdi de kalkmış kontör yükle diye baskı yapıyosunuz. Ama duuurr... Az kaldı, bi kaç mesaj daha gönderirseniz yığıyorum bi kamyon adamı genel müdürlüğün önüne. Üstelik hepsini de kulüp şifresinin geçerliliği dolmak üzere olanlardan özenle seçicem. Hırsla, hınçla dalacaklar binaya.

Bana istemediğim şeyler yaptırtmayın lan! Hırr...

(Demin de Avea bize geçin diye mesaj atmış, o da ayrı bi deli!)

1 yorum:

  1. bunu hep yapıyor bu sarı kulaklı bıdı bıdı hedeler,
    o şifre de ne işe yarar bilmem yani sanki kredi kartı şifresi.
    ulan insan başka biey yollar be, bugün nasılsın der, hede der, hödö der falan filan...

    YanıtlaSil