20 Mayıs 2009 Çarşamba

Tanıtım Şeysi


Eveeeeeeeeeeeeet...


Sonunda bu ortak blog hadisesine biz de girmiş bulunmaktayız efem. Herkes kendi blogunda yazsın yazsın da nereye kadar? O yüzden en güzel bişey bu blogda yazmak aklımıza gelenleri dedik ve öbür genç arkadaşlarımız acaip meşgul oldukları için bu girizgah babındaki boktan yazıyı girmek de bana kaldı.

Şimdilik 2 kişi ama ilerleyen zamanlarda umuyorum ki 2'den büyük asal ve asal olmayan kişiyle tam bu noktada içimizden gelenleri yazıcaz sevgili okur. Buraya yazmayıp da kendi bloguna yazanı da çok pis afişe edicem burdan ona göre. Hatta ben kendi bloumdaki yazıları falan hep sildim yani o derece. Varımı yoğumu vericem buraya vericem buraya!

Blogumuzun açılışını burada noktalarken, tüm internet camiasını saygıyla selamlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder